Ohjeet

Miten ostaa.
1. Valitse tuote ja lisää se "Ostoskoriin"
2. Tavaroiden ominaisuuksista riippuen (tavaran paino), valitse toimitusmenetelmä luokassa "Toimitus" ja lisää valittu vaihtoehto "Ostoskoriin"
3. Menet "Ostoskoriin"
4. Jätät tietosi (nimi ja sukunimi, sähköpostiosoite, toimitusosoite) ja paina "Kassalle"
5. Maksat.
Jos jostain syystä on mahdotonta maksaa välittömästi, niin kun napsautat "Kassalle" automaattisesti saat kirje sähköpostiin. Kirjeessa on tavara tiedot ja linkki maksettavaksi. Voit maksaa napsauttamalla tätä linkkiä.

Toimitus.
Jos olet tehnyt tilauksen verkkokaupastamme, lähetämme sinulle vahvistuksen
tilauksen vastaanottamisesta sähköpostiisi samana tai seuraavana arkipäivänä. Jos et ole
saanut vahvistusta kahden työpäivän kuluessa, ota yhteyttä.
Tavarat toimitetaan eri tavoin riippuen tilattujen tavaroiden määrästä ja ominaisuuksista.
Toimitusta hoitavat seuraavat yhtiöt kuin Matkahuolto, Posti,  myös muut
toimitustavat ovat tervetulleita.
Tehdessäsi tilausta mainitse toimitusosoite.
Jos haluat toimituksen muuhun paikkaan, mainitse siitä tilausta tehdessäsi.
Toimitushintaan vaikuttaa pakkauksen ja tilavuus. Helposti rikkoutuvilla tavaroilla mm.
lapsipurkeilla tai vaarallisilla aineilla, esim. hapoilla ja alkaleilla, on suurempia postituskuluja.
Yritämme käsitellä tilaukseni mahdollisimman pian ja lähettää 10 - 15 työpäivän kuluessa
työtilanteestamme riippuen, jos kaikki tavarat ovat varastossa. Viivästyksistä ilmoitetaan
erikseen.
Toimitus- kohdasta valitse sinulle sopiva vaihtoehto.
 
Maksuehdot.
Verkkokauppamme kaikki hinnat sisältävät ALV:n. Maksu suoritetaan
luottokortilla PAYPAL-palvelun kautta.
Myös voi maksaa pankkisiirrolla tilille. Voit tehdä tämän ottamalla yhteyttä sähköpostitse info@mehitar.fi ja lähetämme sinulle ohjeet.
 
Mahdolliset ongelmat tavaran kanssa matkalla.
Hyvästä pakkauksesta huolimatta
pakkaukset voidaan vahingoittaa kuljetuksessa. Siksi suosittelemme paketin
tarkistuksen saamisessa. Jos pakkaus oli vaurioitu kuljetuksen aikana ja tilattu tavara
on vahingoitettu, lähetä heti raportti vastaanottopisteessä. Sitten ota yhteyttä Mehitar
Tmiin osoitteessa: info@mehitar.fi uuden tuotteen toimituksesta.
 
Valitus.
Jos olet saanut väärän tavaran tai tavara on vahingoittunut jne. Sinun pitää
ilmoittaa meille sähköpostilla. Palautus tehdään valituksen jälkeen. Heti kun saamme
palautetun tavaran, palautamme käyttämäsi summan.
 
Tavaran palautus.
Ostajalla on oikeus palauttaa tavara määräajassa. Ilmoitus
palautuksesta tulee tehdä 14 päivän kuluessa paketin saantipäivästä. Palautetun tavaran
tulee olla käyttämätön. Tavaraa palautettaessa korvaamme tavaran hinnan (ilman
postituskuluja).Tavaraa palauttaessaan ostaja maksaa postituskulut itse.
Ota meihin yhteyttä info@mehitar.fi ohjeiden saamiseksi.
 
Ylivoimaiset esteet.
Mehitar Tmi ei vastaa siitä faktasta, jos toimitus estyy, vaikeutuu tai
viivästyy Mehitar Tmistä riippumasta syystä, kuten tavaran loppuunmyynti, kuljettajan
vaikeudet, sota, luonnonmullistus, vienti- tai tuontikielto, viranomaisten päätökset,
julkisen liikenteen häiriöt tai muut esteet, jotka häiritsevät yhtiön toimintaa.
 
Riitojen ratkaisu.
Tähän asiaan liittyviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan
Suomen lakia ja sääntöjä.

Tilata ja vastaanottaa vain uusinta tietoa,
tuotteita ja uutisia.